Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/17168
Title: Вирусный маркетинг как инновационный инструмент продвижения продукции
Authors: Бушанский, С. В.
Keywords: вирусный маркетинг; инновационные инструменты; маркетинговая деятельность; маркетинговые стратегии; Интернет
Issue Date: 2015
Citation: Бушанский С. В. Вирусный маркетинг как инновационный инструмент продвижения продукции / С. В. Бушанский // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов II Международной конференции, 19-22 мая 2015 г., Томск. — Томск : Изд-во ТПУ, 2015. — [С. 384-385].
Abstract: In this article one of the most popular types of marketing - virus marketing which allows to reduce expenses is considered and to increase demand for production. In work the positive and negative moments of virus marketing are provided, and also rules of its introduction on the enterprise are described.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/17168
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2015-C24-171.pdf361,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.