Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/18644
Title: Маркетинг персонала
Authors: Смольникова, М. А.
Долгих, Юлия Игоревна
Keywords: электронные ресурсы; маркетинг; персонал; управление персоналом; маркетинговые системы; информационные системы
Issue Date: 2014
Publisher: Изд-во ТПУ
Citation: Смольникова М. А. Маркетинг персонала / М. А. Смольникова, Ю. И. Долгих // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов Международной конференции с международным участием , 29 апреля - 2 мая 2014 г., Томск : в 2 ч. — Томск : Изд-во ТПУ, 2014. — Ч. 2. — [С. 221-227].
Abstract: In this article the essence, the purposes and information function of marketing of the personnel, its external and internal factors, and also costs of attraction and personnel development is considered.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/18644
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2014-C24-V2-084.pdf146,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.