Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21696
Title: The importance of location for a business
Other Titles: Важность месторасположения бизнеса
Authors: Zinchenko, A. V.
Зинченко, А. В.
Keywords: business; factors of location; the Four P’s
Issue Date: 2012
Publisher: Томский политехнический университет
Citation: Zinchenko A. V. The importance of location for a business / A.V. Zinchenko ; lang. adv. N. A. Nikolaenko ; sci. adv. M. E. Abushaeva // Journal of Economics and Social Sciences. — 2012. — № 1. — [3 p.].
Abstract: The article is investigated the importance of location for a business. A great location can contribute to the success of a business. In this article we are going to notice key points of choosing the best place for your business. For instance, some of the things that should be considered include the location and its overall desirability, as well as the accessibility from highways and mass transit for employees and customers, significance of company’s image and role of relationships with competitors.
В статье проводится исследование значимости выбора месторасположения для создания бизнеса. Как показывает практика, правильное месторасположение может способствовать успеху в бизнесе. В этой статье выделены ключевые факторы, которыми необходимо руководствоваться при выборе места для своего предприятия. Например, к некоторым из таких факторов, которые должны быть учтены, относится доступность от автомобильных дорог и общественного транспорта для сотрудников и клиентов, а также значимость имиджа компании и отношений с конкурентами. Набор ключевых факторов зависит от типа бизнеса и его основных потребностей.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21696
ISSN: 2312-2978
Appears in Collections:Journal of Economics and Social Sciences

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
jess-1-13.pdf104,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.