Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21774
Title: Online marketing trends of 2014
Other Titles: Тренды онлайн маркетинга в 2014 г.
Authors: Ageeva, Y. A.
Агеева, Ю. А.
Keywords: electronic resource; online marketing; content, social networks; digital marketing; new technologies
Issue Date: 2013
Publisher: Томский политехнический университет
Citation: Ageeva Y. A. Online marketing trends of 2014 / Y. A. Ageeva ; sci. adv. Z. S. Zaviyalova ;lang. adv. Yu. A. Zeremskaya // Journal of Economics and Social Sciences. — 2013. — № 3. — [3 p.].
Abstract: This paper shows that companies should pay attention on the advertising and important things for establishing a connection with consumers are described.
В этой статье говориться,что компании должны обращать внимание за рекламу и описанные в статье важные вещи для установления связи с потребителями.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21774
ISSN: 2312-2978
Appears in Collections:Journal of Economics and Social Sciences

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
jess-5-55.pdf251,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.