Please use this identifier to cite or link to this item:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/25746
Title: | Мотивационная составляющая автономности обучения |
Other Titles: | Motivation and learner autonomy |
Authors: | Беленюк, Тамара Николаевна |
Keywords: | мотивация; автономность; обучение; иностранные языки; личностно-ориентированные подходы |
Issue Date: | 2014 |
Citation: | Беленюк Т. Н. Мотивационная составляющая автономности обучения / Т. Н. Беленюк // Уровневая подготовка специалистов: электронное обучение и открытые образовательные ресурсы : сборник трудов I Всероссийской научно-методической конференции, 20-21 марта 2014 г., Томск. — Томск : Изд-во ТПУ, 2014. — [С. 131-133]. |
Abstract: | The article considers some concepts of learner autonomy; its notion and basic characteristics. The meaning of the term "motivation" is discussed. The author describes the means to provide it in the language learning process. |
URI: | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/25746 |
Appears in Collections: | Материалы конференций |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
conference_tpu-2014-C09-051.pdf | 377,89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.