Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/31391
Title: Разработка анимированной 3D сцены для визуализации подводной обстановки
Other Titles: Developing animated 3D scene to render the underwater environment
Authors: Анфёров, И. А.
Дёмин, Антон Юрьевич
Keywords: 3D-моделирование; подводные аппараты; акватории; моделирование; реалистичные изображения
Issue Date: 2016
Publisher: Изд-во ТПУ
Citation: Анфёров И. А. Разработка анимированной 3D сцены для визуализации подводной обстановки / И. А. Анфёров, А. Ю. Дёмин // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов III Международной научной конференции, 23-26 мая 2016 г., Томск : в 2 ч. — Томск : Изд-во ТПУ, 2016. — Ч. 1. — [С. 706-707].
Abstract: Three-dimensional modeling today became widespread in various fields: from a simple computer game to the simulation of complex processes. This article includes the description of the process of creation 3D-model the AUV and water area by using the game engine such as Blender and Unity 3D.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/31391
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2016-C24_V1_p706-707.pdf422,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.