Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/51543
Title: Влияние различий потребительской культуры северного и южного Вьетнама на маркетинг
Authors: Ле Нгуен Тхи Тху Хюйен
metadata.dc.contributor.advisor: Седельникова, Светлана Федоровна
Keywords: потребительская культура; Вьетнам; вьетнамская культура; маркетинг; потребители
Issue Date: 2018
Citation: Ле Нгуен Тхи Тху Хюйен. Влияние различий потребительской культуры северного и южного Вьетнама на маркетинг / Ле Нгуен Тхи Тху Хюйен ; науч. рук. С. Ф. Седельникова // Научная инициатива иностранных студентов и аспирантов российских вузов : сборник докладов VIII Всероссийской научно-практической конференции, Томск, 16-18 мая 2018 г. — Томск : Изд-во ТПУ, 2018. — [С. 177-181].
Abstract: Analysis of the differences in the consumer culture of northern and southern Vietnam for good and effective marketing strategies.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/51543
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2018-C19_p177-181.pdf503,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.