Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/52292
Title: Разработка виртуального полигона в Unity3D
Other Titles: Development of virtual polygon in Unity3D
Authors: Журбич, Н. И.
Зяблецев, П. А.
Keywords: self-driving car; UML; Unity3D; motion algorithms of a self-driving car; virtual polygon; software package; автомобили; алгоритмы; движение; полигоны; автоматическое управление; пакет программ
Issue Date: 2018
Publisher: Изд-во ТПУ
Citation: Журбич Н. И. Разработка виртуального полигона в Unity3D / Н. И. Журбич, П. А. Зяблецев // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов V Международной научной конференции, 17-21 декабря 2018 г., Томск : в 2 ч. — Томск : Изд-во ТПУ, 2018. — Ч. 1. — [С. 252-255].
Abstract: The paper is devoted to research and designing of autonomous car - a self-governing car in which artificial intelligence will take the role of driver. In today's world, the present invention is necessary because today humanity cannot imagine being without any types of transport.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/52292
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2018-C24_V1_p252-255.pdf402,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.