Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/18711
Title: Информационные технологии в интернет-маркетинге
Authors: Прудникова, К. О.
Грахова, Елена Александровна
Keywords: информационные технологии; интернет-маркетинг; бизнес; реклама
Issue Date: 2014
Publisher: Изд-во ТПУ
Citation: Прудникова К. О. Информационные технологии в интернет-маркетинге / К. О. Прудникова, Е. А. Грахова // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов Международной конференции с международным участием, 29 апреля - 2 мая 2014 г., Томск : в 2 ч. — Томск : Изд-во ТПУ, 2014. — Ч. 2. — [C. 156-158].
Abstract: The article describes the methods of internet - marketing as a way to increase sales and attract new customers. Development of information technologies, the emergence of electronic commerce have become the foundation for the emergence of a new trend in the modern concept of marketing interaction. With the development of technological capabilities of the Internet the approaches to business management and marketing as one of its constituent parts are also changing
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/18711
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2014-C24-V2-001.pdf163,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.