Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21682
Title: Advantages and disadvantages of advertising and promotion in the internet
Authors: Dudnikova, A. V.
Дудникова, А. В.
Keywords: electronic resource; promotion; online - media; Internet advertising
Issue Date: 2014
Publisher: Томский политехнический университет
Citation: Dudnikova A. V. Advantages and disadvantages of advertising and promotion in the internet / A. V. Dudnikova ; sci. adv. N. O. Chistyakova ;lang. adv. E. V. Yakimenko // Journal of Economics and Social Sciences. — 2014. — № 5. — [3 p.].
Abstract: Nowadays, advertising plays an important role in the promotion and advancement of any brand, product or service. Advertising influences on the image and style of life. Internet is a tool which is used for creation of advertising. It represents an ideal opportunity for the development of communication with consumers in an electronic environment. Online advertising is used by companies worldwide for promotion their products and services. Features, advantages and disadvantages of the Internet - advertising will be covered in this article.
На сегодняшний день, реклама играет важную роль в раскрутке и продвижении любого бренда, товара и услуги. Реклама оказывает влияние на образ и стиль жизни человека, диктует определенные модели поведения в обществе. Интернет - это инструмент, используемый при создании рекламы. Он представляет собой идеальную возможность для развития коммуникации с потребителями в электронной среде. Интернет-рекламу для продвижения своих товаров и услуг используют компании по всему миру. Особенности, преимущества и недостатки интернет - рекламы будут освещены в данной статье.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21682
ISSN: 2312-2978
Appears in Collections:Journal of Economics and Social Sciences

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
jess-8-112.pdf178,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.