Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21759
Title: Modern technology as a factor in the development of outdoor advertising
Other Titles: Современные технологии как фактор развития наружной рекламы
Authors: Kilizhekova, K. A.
Килижекова, К. А.
Keywords: electronic resource; 3D projection; outdoor advertising; billboards; marketing
Issue Date: 2013
Publisher: Томский политехнический университет
Citation: Kilizhekova K. A. Modern technology as a factor in the development of outdoor advertising / K. A. Kilizhekova ; lang. adv. O. M. Demidova // Journal of Economics and Social Sciences. — 2013. — № 3. — [3 p.].
Abstract: The article deals with modern trends in the development of advertising techniques. They allow you to reduce the cost of the final product and its impact on the environment. New technologies оf outdoor advertising appearing one after the other, expanding the range of services offered by advertising agencies.
В статье рассматриваются современные тенденции в развитии рекламных технологий. Они позволяют снижать стоимость конечного продукта и его воздействие на окружающую среду. Новые технологии наружной рекламы появляются одна за другой, расширяя спектр услуг, предлагаемых рекламными агентствами.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21759
ISSN: 2312-2978
Appears in Collections:Journal of Economics and Social Sciences

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
jess-5-45.pdf91,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.