Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21760
Title: Integrated marketing communications in educational sphere
Other Titles: Интегрированные маркетинговые коммуникации в образовательной сфере
Authors: Baranova, A. S.
Баранова, А. С.
Keywords: electronic resource; synergetic effect; Unique Selling Proposal; Sells Promotion; PR; advertising; Integrated Marketing Communication
Issue Date: 2013
Publisher: Томский политехнический университет
Citation: Baranova A. S. Integrated marketing communications in educational sphere / A. S. Baranova ; lang. adv. T. B. Lysuneth // Journal of Economics and Social Sciences. — 2013. — № 3. — [3 p.].
Abstract: The article investigates the paradigm of Integrated Marketing Communication and their main features. The author explains concept of Integrated Marketing Communication on the practical example in educational sphere.
В статье рассказывается о понятии и основных чертах интегрированных маркетинговых коммуникаций. Автор поясняет положения концепции интегрированных маркетинговых коммуниакций на конкретном примере в образовательной сфере.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21760
ISSN: 2312-2978
Appears in Collections:Journal of Economics and Social Sciences

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
jess-5-46.pdf166,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.