Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/25746
Title: Мотивационная составляющая автономности обучения
Other Titles: Motivation and learner autonomy
Authors: Беленюк, Тамара Николаевна
Keywords: мотивация; автономность; обучение; иностранные языки; личностно-ориентированные подходы
Issue Date: 2014
Citation: Беленюк Т. Н. Мотивационная составляющая автономности обучения / Т. Н. Беленюк // Уровневая подготовка специалистов: электронное обучение и открытые образовательные ресурсы : сборник трудов I Всероссийской научно-методической конференции, 20-21 марта 2014 г., Томск. — Томск : Изд-во ТПУ, 2014. — [С. 131-133].
Abstract: The article considers some concepts of learner autonomy; its notion and basic characteristics. The meaning of the term "motivation" is discussed. The author describes the means to provide it in the language learning process.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/25746
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2014-C09-051.pdf377,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.