Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/27509
Title: Система интегрированных маркетинговых коммуникаций для компании «Air Panas Semurup» на рынке Индонезии
Authors: Улза, Емаридиал
metadata.dc.contributor.advisor: Селевич, Татьяна Семеновна
Keywords: маркетинг; комплекс маркетинга; система продвижения; интегрированные маркетинговые коммуникации; маркетинговые стратегии; marketing; marketing mix; promotion systems; integrated marketing communications; strategy marketing
Issue Date: 2016
Citation: Улза Е. Система интегрированных маркетинговых коммуникаций для компании «Air Panas Semurup» на рынке Индонезии : магистерская диссертация / Е. Улза ; Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Институт социально-гуманитарных технологий (ИСГТ), Кафедра инженерного предпринимательства (ИП) ; науч. рук. Т. С. Селевич. — Томск, 2016.
Abstract: Объектом исследования в диссертации является строительная компания «AIR-PANAS SEMURUP», функционирующая на рынке Индонезии. Предмет исследования – средства и процессы продвижения данной компании в рамках системы маркетинговых коммуникаций. Цель работы – разработка системы интегрированных маркетинговых коммуникаций для компании «AIR-PANAS SEMURUP». В результате исследования был разработан эффективный микс средств продвижения, являющийся частью системы маркетинговых коммуникаций компании «AIR-PANAS SEMURUP». На основе концепции интегрированных маркетинговых коммуникаций предложены рекомендации по решению маркетинговых и управленческих задач.
The object of study in the thesis is construction company AIR PANAS SEMURUP Ltd in Indonesia. The subject of research - the tools and processes of promotion of the company by the system of marketing communications. The purpose of the study – to develop a system of the integrated marketing communications for the company AIR PANAS SEMURUP Ltd. The relevance of thesis- in conditions of increased competition and receive customers, the company has to increase the function of promotion to promote their products (services) to market. This study developed the system of promotion mix, which would most useful for the company AIR PANAS SEMURUP Ltd through using the concept of integrated marketing communications.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/27509
Appears in Collections:Магистерские диссертации

Files in This Item:
File SizeFormat 
TPU160503.pdf4,12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.