Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/31607
Title: Сравнительное исследование параметрических моделей оценивания учебных достижений
Other Titles: Comparative research of parametric models of educational achievements evaluation
Authors: Холдина, Т. В.
Keywords: электронные ресурсы; параметрические модели; тестирование; моделирование; параметризация; сравнительные исследования
Issue Date: 2016
Publisher: Изд-во ТПУ
Citation: Холдина Т. В. Сравнительное исследование параметрических моделей оценивания учебных достижений / Т. В. Холдина // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов III Международной научной конференции, 23-26 мая 2016 г., Томск : в 2 ч. — Томск : Изд-во ТПУ, 2016. — Ч. 1. — [С. 421-424].
Abstract: In this paper, we consider a dichotomous and polytomous binomial Rasch models. Article contains test tasks characteristic curve and formulas. Carried out the study of the adequacy of the dichotomous model applicability for evaluating the results corresponding to polytomous binomial model.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/31607
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2016-C24_V1_p421-424.pdf531,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.