Please use this identifier to cite or link to this item:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/46272
Title: | Динамическая модель управления траекторией обучения и оценки знаний студента |
Other Titles: | Dynamic model of learning trajectory control and student knowledge assessment |
Authors: | Мицель, Артур Александрович Черняева, Н. В. |
Keywords: | электронные ресурсы; информационные технологии; обучение; ФГОС; образовательные учреждения; динамическая модель |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Изд-во ТПУ |
Citation: | Мицель А. А. Динамическая модель управления траекторией обучения и оценки знаний студента / А. А. Мицель, Н. В. Черняева // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов IV Международной научной конференции, 5-8 декабря 2017 г., Томск : в 2 ч. — Томск : Изд-во ТПУ, 2017. — Ч. 1. — [С. 299-303]. |
Abstract: | A new method of controlling the learning trajectory has been developed as a dynamic model of learning trajectory control, which uses score assessment to construct a sequence of studied subjects. |
URI: | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/46272 |
Appears in Collections: | Материалы конференций |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
conference_tpu-2017-C24_V1_p299-303.pdf | 409,29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.