Please use this identifier to cite or link to this item:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/25732
Title: | Статистический анализ практики внедрения современных образовательных технологий в e-learning высшей математики |
Other Titles: | Statistical analysis of practice of introduction of modern educational process engineerings in e-learning higher mathematics |
Authors: | Арефьев, Владимир Петрович Филипенко, Николай Максимович Новосельцева, Д. А. |
Keywords: | статистический анализ; образовательные технологии; высшая математика; электронное обучение; информационные технологии; интернет-технологии; заочное образование; дистанционное образование |
Issue Date: | 2014 |
Citation: | Арефьев В. П. Статистический анализ практики внедрения современных образовательных технологий в e-learning высшей математики / В. П. Арефьев, Н. М. Филипенко, Д. А. Новосельцева // Уровневая подготовка специалистов: электронное обучение и открытые образовательные ресурсы : сборник трудов I Всероссийской научно-методической конференции, 20-21 марта 2014 г., Томск. — Томск : Изд-во ТПУ, 2014. — [С. 93-95]. |
Abstract: | The statistical analysis of outcomes of an estimation of knowledge on higher mathematics of students of correspondence electronic training in system of 2 indicators is spent: EX - outcome of test examination in a condition on-line and DT - time of performance of examination. Highly significant negative correlative association between DT and EX which only amplifies recently is revealed. The revealed anomalous circumstance underlines imperfection of a stage of an estimation of the knowledge acquired by the student at the electronic training, creating a problem of identification of the student and a disbalance pedagogical and information technology. |
URI: | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/25732 |
Appears in Collections: | Материалы конференций |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
conference_tpu-2014-C09-035.pdf | 791,47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.