Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/25754
Title: Смешанное обучение как средство повышения эффективности обучения иностранному языку в условиях современного образования
Authors: Куркан, Наталия Владимировна
Keywords: смешанное обучение; эффективность; обучение; иностранные языки; высшее профессиональное образование; английский язык; онлайн-обучение; инновационные методы; инновационные технологии
Issue Date: 2014
Citation: Куркан Н. В. Смешанное обучение как средство повышения эффективности обучения иностранному языку в условиях современного образования / Н. В. Куркан // Уровневая подготовка специалистов: электронное обучение и открытые образовательные ресурсы : сборник трудов I Всероссийской научно-методической конференции, 20-21 марта 2014 г., Томск. — Томск : Изд-во ТПУ, 2014. — [С. 153-155].
Abstract: The article deals with blended learning by considering its definition and main components. It is defined that the English Language Teaching (ELT) curriculum within a blended learning framework is estimated to have a number of advantages over the traditional "face-to-face" teaching and to elevate ELT to higher levels. Blended learning, English Language Teaching (ELT), "face - to - face" education, online collaborative learning.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/25754
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2014-C09-060.pdf396,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.